Okno Winergetic Premium Passive firmy OKNOPLAST zdobyło tytuł Diament Stolarki 2014 za najciekawszy design i najbardziej nowatorski projekt w kategorii okna PCW. Wyróżnienie zostało przyznane w ramach konkursu wzorniczego Diamenty Stolarki podczasMiędzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build 2014, które odbyły się w dniach 18-20 września br. w Warszawie.
Organizatorami konkursu Diamenty Stolarki 2014 była redakcja miesięcznika Forum Branżowe tworzonego przez fachowców z branży stolarki otworowej oraz gospodarz Międzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build. W sześciu różnych kategoriach wyróżniono producentów stolarki tworzących ciekawe i nowatorskie produkty. Pierwszy etap konkursu polegał na głosowaniu internautów, w efekcie którego wyłoniono po dwóch finalistów z każdej kategorii. Podczas targów Warsaw Build komisja konkursowa złożona z przedstawicieli organizatorów targów i redakcji magazynu Forum Branżowe oraz grupy Sztuka Architektury wybrali zwycięzców w każdej z kategorii, których uhonorowano Diamentem Stolarki 2014.
Jesteśmy bardzo dumni ze zdobycia tytuł Diament Stolarki 2014. Szczególnie ważne jest dla nas to, że w pierwszym etapie konkursu głosowali internauci czyli odbiorcy naszych rozwiązań. Jak widać nagrodzony produkt, w którym wykorzystano aerożel jako materiał izolacyjny zyskał duże uznanie w oczach klientów. Dotychczas materiał ten wykorzystywany był w lotnictwie i przy budowie statków oraz skafandrów kosmicznych. Aerożel jest materiałem o najmniejszym dla ciał stałych współczynniku przewodzenia ciepła. Okna Winergetic Premium Passive mogą być z powodzeniem stosowane w domach pasywnych, nawet jako duże, otwierane przeszklenia – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST.
Nagrodzone okno to model pasywny wyposażony w barierę termiczną SpaceBlock, którą można stosować w budownictwie energooszczędnym i pasywnym. Winergetic Premium Passive stanowi połączenie wysokich parametrów termoizolacyjnych oraz wyjątkowego wzornictwa i funkcjonalności. Wyróżniony model posiada elegancką, zaokrągloną do zewnętrznej strony linie profilu oraz okucia z linii dESIGN+, które zostały opracowane wspólnie ze znanym studiem projektowym KISKA, tworzącym m.in. dla Audi, KTM czy Hondy.
Więcej informacji o produktach Oknoplast znajduje się na stronie www.oknoplast.com.pl. Zachęcamy również do obserwowania profilu Oknoplast naFacebooku i Twitterze.
Dodatkowe informacje o firmie:
OKNOPLAST to międzynarodowa firma, należąca do ścisłej czołówki producentów okien i drzwi z PVC w Europie. Firma prowadzi działalność na 10 rynkach: Austrii, Czech, Francji, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Włoch i Węgier.
Firma jest sponsorem dwóch znanych na całym świecie drużyn piłkarskich: Interu Mediolan (od 2012 roku) i Olympique Lyon (od 2013 roku). OKNOPLAST wspiera także szereg inicjatyw lokalnych, m.in. Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci.